Význam komunikace pro management vybraného podniku – Bc. Grigorij Orljanski
Bc. Grigorij Orljanski
Bachelor's thesis
Význam komunikace pro management vybraného podniku
Abstract:
Cílem studia bakalářské práce bylo charakterizovat význam komunikace jak v běžném životě, tak co se týče managementu firem a jejího členění. Je zřejmé, že bez komunikace by se běžný život neobešel. Jelikož byla tato práce aplikovaná na marketing a management je hlavní náplní práce definovat podnikovou komunikaci a rozdělit jí dle příslušných hledisek a postupně ji rozebírat do podrobnějších částí. …moreAbstract:
The goal of the t was to characterize the importance of communication in daily life, and as regards the management of the firms and their breakdowns. It is obvious that without communication would be no normal life and is sub-human behavior. Given, that this work was applied to marketing and management is the primary focus of work to define business communication, and divide it by the relevant aspects …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 5. 2010
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/pc3j2/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2010
- Supervisor: Ing. Gabriela Mádlová
- Reader: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ORLJANSKI, Grigorij. \textit{Význam komunikace pro management vybraného podniku}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2010. Available from: https://theses.cz/id/92bo80/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného lazeňského zařízení X-
Adam Makiš -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix - využití audiovizuálních prostředků pro marketingovou komunikaci vybraného subjektu
Václav Houdek