Bc. Daniela Mičulková
Diplomová práce
Tvorba vlogu
Vlog Making
Anotace:
Předmětem diplomové práce je forma videa zvaná vlog. Vlog, jakožto forma video vyprávění denního života tvůrce, se stále vyvíjí a v tento moment existují vlogy osobní a vlogy tiché. Diplomová práce se zaměřuje na trend tichého vlogu, jak lze tento formát vytvořit, jak s ním pracovat a hlavně jak docílit toho, aby člověk v závěru se mohl stát influencerem pro jistou společnost a dopomohl tak k propagaci …víceAbstract:
The main topic of diploma thesis is a specific form of videos called vlog. Vlog, as a form of story-telling of daily life of the creator, is still developing and in this moment, there are existing types of vlogs which are: personal and silent vlogs. This diploma thesis is focused on the trend of silent vlogs, how you can create this format, how to work with it and mainly how to achieve the situation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Mičulková, Daniela. Tvorba vlogu. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing
Tereza Hyšková -
Influencer marketing v cestovním ruchu Moravskoslezského kraje
Klára ŠTÍHLOVÁ -
Influencer Marketing na Instagramu
Veronika Fišnerová -
Influencer marketing dětské a kojenecké výživy společnosti Nestlé v prostředí Instagramu
Nikola Korychová -
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace: případové studie Loro Oro.
Ekaterina Baranichenko -
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
Public relations a jeho přesahy do content marketingu
Barbora Svádová -
Návrh projektu marketing public relations Mezinárodního festivalu moderní magie 2010
Veronika Hejlová