Bc. Daniela Mičulková
Master's thesis
Tvorba vlogu
Vlog Making
Abstract:
Předmětem diplomové práce je forma videa zvaná vlog. Vlog, jakožto forma video vyprávění denního života tvůrce, se stále vyvíjí a v tento moment existují vlogy osobní a vlogy tiché. Diplomová práce se zaměřuje na trend tichého vlogu, jak lze tento formát vytvořit, jak s ním pracovat a hlavně jak docílit toho, aby člověk v závěru se mohl stát influencerem pro jistou společnost a dopomohl tak k propagaci …moreAbstract:
The main topic of diploma thesis is a specific form of videos called vlog. Vlog, as a form of story-telling of daily life of the creator, is still developing and in this moment, there are existing types of vlogs which are: personal and silent vlogs. This diploma thesis is focused on the trend of silent vlogs, how you can create this format, how to work with it and mainly how to achieve the situation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Mičulková, Daniela. Tvorba vlogu. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Influencer marketing
Tereza Hyšková -
Influencer marketing v cestovním ruchu Moravskoslezského kraje
Klára ŠTÍHLOVÁ -
Influencer Marketing na Instagramu
Veronika Fišnerová -
Influencer marketing dětské a kojenecké výživy společnosti Nestlé v prostředí Instagramu
Nikola Korychová -
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace: případové studie Loro Oro.
Ekaterina Baranichenko -
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
Public relations a jeho přesahy do content marketingu
Barbora Svádová -
Návrh projektu marketing public relations Mezinárodního festivalu moderní magie 2010
Veronika Hejlová