Podpůrná opatření ve vzdělávání žáků s poruchami učení v hodinách českého jazyka na 1. stupni ZŠ – Romana MARKOVÁ
Romana MARKOVÁ
Master's thesis
Podpůrná opatření ve vzdělávání žáků s poruchami učení v hodinách českého jazyka na 1. stupni ZŠ
Support measures in the education of pupils with learning disabilities in Czech language lessons at the 1st stage of primary school
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou podpůrných opatření ve vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení v hodinách českého jazyka na 1. stupni ZŠ. Zaměřuje se na zmapování konkrétních podpůrných opatření mezi zkušenými pedagogy a asistenty pedagoga, mapuje zkušenosti a názory speciálního pedagoga a klade si za cíl vytvořit soubor těch nejdůležitějších podpůrných aktivit, který by mohl být návodem …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of support measures in the education of pupils with specific learning disabilities in Czech language classes at the 1st grade of elementary school. It focuses on mapping specific support measures between experienced pedagogues and assistant pedagogues, maps the experiences and opinions of special pedagogues and aims to create a set of the most important support …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 7. 5. 2024
- Supervisor: Mgr. Pavlína Kuldanová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MARKOVÁ, Romana. \textit{Podpůrná opatření ve vzdělávání žáků s poruchami učení v hodinách českého jazyka na 1. stupni ZŠ}. Online. Master's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Pedagogical Faculty. 2024. Available from: https://theses.cz/id/95szwq/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MARKOVÁ, Romana. Podpůrná opatření ve vzdělávání žáků s poruchami učení v hodinách českého jazyka na 1. stupni ZŠ. Ostrava, 2024. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Theses on a related topic
-
Reedukační metody a pomůcky pro práci s žáky s dysortografií
Denisa ČÍŽKOVÁ -
Možnosti nápravy dyslexie a dysortografie na běžné ZŠ
Lenka Vymětalová -
Specifické poruchy učení a jejich pedagogická diagnostika ve školním prostředí
Lenka Votrubcová -
Diagnostika a reedukace specifických poruch učení u dětí na 1. stupni ZŠ
Jana Kuldová -
Metody a formy reedukace používané ve výuce žáků s dysortografií
Ilona Pevná -
Dyslexie na základní škole a účinnost její nápravy
Jarmila Pírková -
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Strategie k rozvoji předpokladů pro výuku počátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Hana Hadrabová