Analysis of Guerilla Marketing Effects on Customer Perception – Darina Volná
Darina Volná
Master's thesis
Analysis of Guerilla Marketing Effects on Customer Perception
Analysis of Guerilla Marketing Effects on Customer Perception
Abstract:
Cílem této diplomové práce je “Analýza vlivu guerilla marketingu na zákazníky”. Na základě literatury, několik světových a českých guerilla marketing kampaní budou představeny a analyzovány. Následně specifické kampaně budou poskytnuty zákazníkům pro jejich ohodnocení skrze elektronický a velmi interaktivní dotazník, který byl zvolen jako hlavní metodou výzkumu. Dále pomocí výzkumných otázek a získaných …moreAbstract:
The topic of diploma thesis is “Analysis in Guerrilla Marketing Effects on Consumer Perception”. On the basic of literature review a variety of guerrilla marketing campaigns worldwide and from Czech environment were introduced and analyzed. Subsequently specific campaigns were provided to consumers for evaluation via electronic and very interactive questionnaire which has been determined as principal …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2014
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/105812
Thesis defence
- Date of defence: 3. 9. 2014
- Supervisor: Lenka Kauerová
- Reader: Ondřej Spáčil
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Guerilla marketing - analysis of a practical example
Magda Zaoralová