Huyen Le Thi

Diplomová práce

Analýza komunikační strategie ČSOB, a.s.

Analysis of the Communication strategy of ČSOB, a.s.
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá bankovním trhem v rámci běžného účtu v České republice. Cílem práce je zhodnotit dopady zvolené komunikační strategie na cílovou skupinu v souvislosti se zavedením nových produktů. První část práce se zaměřuje na vybrané teorie. Druhá část zkoumá především samotnou bankou a analýzu současné komunikační strategie. Poslední výzkumná část se zabývá efektivitou komunikační …více
Abstract:
This thesis deals with the banking market and it is focused on the account in the Czech Republic. The aim is to assess the impacts of the chosen communication strategy on the target group in connection with the launching of new products. The first part focuses on selected theories. The second part deals with the Bank itself and analyzes the current communication strategy. The last part research examines …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 10. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 9. 2016
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Jan Bradáč

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/52538

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management