Ing. Šárka Prchalová

Bakalářská práce

Psychologický význam obalu pro spotřebitele

Psychological Meaning of Wapping For Consumer
Anotace:
Psychologický význam obalu a psychologie spotřebitele jsou zaměřeny na problematiku motivace spotřebního chování, učení a rozhodování spotřebitele. Motivace spotřebního chování obsahuje vymezení pojmů: potřeby, postoje, stálost a třída podnětů. Důraz je přitom kladen na vztah mezi postojem a nákupním chováním, vlivy působící na motivaci kupního chování včetně vlivu sociálních skupin, psychologické …více
Abstract:
Psychological meaning of packaging and consumer psychology are focused on issues associated with consumer behavior motivation, consumer learning and decision making. Consumer behavior motivation includes definition of terms as needs, attitudes, stability and categories of stimuli. The emphasis is placed on the relation between the customer attitude and purchasing behavior, the impact affecting the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2009
  • Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Oponent: PaedDr. Emil Hanousek, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní