Psychologický význam obalu pro spotřebitele – Ing. Šárka Prchalová
Ing. Šárka Prchalová
Bakalářská práce
Psychologický význam obalu pro spotřebitele
Psychological Meaning of Wapping For Consumer
Anotace:
Psychologický význam obalu a psychologie spotřebitele jsou zaměřeny na problematiku motivace spotřebního chování, učení a rozhodování spotřebitele. Motivace spotřebního chování obsahuje vymezení pojmů: potřeby, postoje, stálost a třída podnětů. Důraz je přitom kladen na vztah mezi postojem a nákupním chováním, vlivy působící na motivaci kupního chování včetně vlivu sociálních skupin, psychologické …víceAbstract:
Psychological meaning of packaging and consumer psychology are focused on issues associated with consumer behavior motivation, consumer learning and decision making. Consumer behavior motivation includes definition of terms as needs, attitudes, stability and categories of stimuli. The emphasis is placed on the relation between the customer attitude and purchasing behavior, the impact affecting the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vdvl1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2009
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: PaedDr. Emil Hanousek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Ritualizované chování dětí předškolního věku v procesu sociálního učení: Výzkum v mateřských školách Plzeňského kraje. Klíčová slova (Key Words): Ritual, Ritualized Behavior, Social Learning, Evolution, Evolutionary Perspective, Imitation as a Form of Social Learning
Ilona KAŠOVÁ -
Empirical Analysis of the Chinese Institutional Investors' Herd Behavior
Du Xu -
Spotřební chování v současném hotelnictví
Vít Vlasák -
Spotřební chování generace Y v kontextu cestovního ruchu České republiky
Magdalena Pospíšilová -
Spotřební chování domácností
Barbora Holková -
Spotřební chování závodníků seriálu Běhej lesy
Veronika Zárubová -
Spotřební chování na vybraném trhu
Jan Sehnoutka -
Spotřební chování seniorů na trhu cestovního ruchu
Michal Kohl