Bc. Vladimíra Koczká
Master's thesis
Rozbor image firmy
The Company Image Analysis
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá jak rozborem image, tak analýzou corporate identity skupiny Czech Coal jako příčiny a důsledku její image. Výsledná image stejně jako corporate identity společnosti vzniká souhrnem působení nejrůznějších prostředků. Organizace využívá nástrojů corporate identity, která je předlohou pro image. Image je naopak odrazem této identity v očích a v mysli veřejnosti. Snahou společnosti …moreAbstract:
The thesis engages in an analysis of the Czech Coal Group image as well as an analysis of corporate identity as a cause and effect of this company’s image. The resulting image as well as the corporate identity is formed by a summary of various means interaction. The organization uses tools of corporate identity that is considered a model for the image. On the other hand, image is a reflex of the identity …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/dffg2/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2011
- Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Reader: Mgr. Liběna Novotná
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Public Relations strategie ve společnosti Porsche Inter Auto CZ
Anna Gruberová -
Role public relations v marketingové komunikaci firmy Office Depot, s.r.o.
Jan Švarc -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Andrea Straková -
Nástroje budování image neziskové organizace se zaměřením na corporate identity a public relations.
Michaela ŠTEFKOVÁ