Mgr. Jakub LOHNISKÝ

Diplomová práce

Založení, rozvoj a řízení PR agentury

Founding, development and managing of PR agency
Anotace:
Public relations jsou přijímány jako důležitá součást činnosti managementu a jsou považovány za důležitý prvek pro ziskovost a úspěšnost společnosti nebo organizace. Tato diplomová práce se zabývá analýzou trhu public relations v České republice v souvislosti se založením nové PR agentury. Diplomová práce také zkoumá procesy, které ovlivňují vznik nové PR agentury a její úspěšné fungovaní v konkurenčním …více
Abstract:
Public Relations are seen as an important part of management duties and perceived as a key element on the way to profitability and overall company success. This diploma project analyses the public relations market in Czech Republic through establishing new PR agency business. It analyses processes that influence establishment and further successful operations of a new PR agency.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2008
Identifikátor: 7599

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2008
  • Vedoucí: Mgr. Ing. Olga Jurášková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

LOHNISKÝ, Jakub. Založení, rozvoj a řízení PR agentury. Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 02. 05. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace