Rodina v reklamě, reklama v rodině – Bc. Slávka Hepnarová
Bc. Slávka Hepnarová
Diplomová práce
Rodina v reklamě, reklama v rodině
Family in the advertisment
Anotace:
Předkládaná diplomová práce se zabývá zobrazením rodiny v reklamě. Cílem této práce je zjistit, zda je reklamní produkce médií prorodinná či protirodinná a jak tato reklamní produkce rodinu zobrazuje. Práce se soustředí na to, zda reklama vytváří modely rodiny, které je možné identifikovat jako typická zobrazení rodiny. Analyzovaným vzorkem je reklamní produkce lifestylových časopisů Cosmopolitan a …víceAbstract:
The topic of my thesis is the depiction of family in advertising. The aim of this thesis is to analyse whether or not the family advertising in media is pro- or anti- family and how does it depict the family. My focus lies on question if the advertising creates family models that could be deemed as typical or not. The lifestyle magazines Cosmopolitan and Esquire and primetime airing of TV Nova served …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 1. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/m8dxs/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2014
- Vedoucí: PhDr. Jaromír Volek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Marína Urbániková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
The impact of social media marketing on brand loyalty
Nirmmal Thekkummalayil Kunjumon -
Where Do We Go From Here: A Qualitative Study of the Ethical and Legal Concerns Surrounding the Possibility of Restitution of Colonial Objects deemed to be looted in the Possession of Dutch Museums
Ma. Vhiktoria Valera SIVA -
Breaking of Stereotypes and Taboos in the Depiction of Family in the works of Roald Dahl and David Walliams
Regina MARTYNKOVÁ -
Sexism in advertising
Malika Tursun -
Ideal Female Beauty in Noun Phrases in Cosmetic Advertising for Afro-American Women
Markéta Rozmarová -
Zobrazení moderní rodiny v reklamě v období první republiky
Jana Klomfarová -
Postavení a obraz současné rodiny v reklamě
Elena Trakalo -
Postavení a obraz současné rodiny v televizní reklamě
Lucie Vavřínová