Kateřina HLAVÁČKOVÁ

Bakalářská práce

Chytré cestovní pojištění společnosti O2

Smart travel insurance from O2 company
Anotace:
Práce je zaměřena na konkrétní službu ve společnosti O2. Cílem práce je vyhodnocení, které faktory ovlivňují loajalitu zákazníka a rozhodnutí zákazníka o koupi cestovního pojištění u společnosti O2, které povedou ke zvýšení prodeje tohoto produktu. Pro naplnění cíle jsou použita sekundární data, která jsou získána na základě analýzy daného produktu, společnosti a SWOT analýzy. Dále primární data získaná …více
Abstract:
The work is focused on a specific service in the company O2. The aim of this work is to evaluate which factors affect customer loyalty and customer decisions to purchase travel insurance from O2, which say to increase sales of this product. Secondary data are used to meet the objectives, which are processed on the basis of analyzes of the product, company and SWOT analysis. Furthermore, primary data …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HLAVÁČKOVÁ, Kateřina. Chytré cestovní pojištění společnosti O2. Ústí nad Labem, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management