Vlivy působící na nákupní rozhodování zákazníků u elektronických zařízení v souvislosti s COVID-19 – Bc. Denis Kupr
Bc. Denis Kupr
Diplomová práce
Vlivy působící na nákupní rozhodování zákazníků u elektronických zařízení v souvislosti s COVID-19
Impacts on customers' purchasing decisions for electronic devices in connection with COVID-19
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vlivy působícími na nákupní chování zákazníků u elektronických zařízení v souvislosti s pandemií covid-19. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. První část se věnuje vymezení pojmu, formování trhu s elektronickými zařízeními, makroprostředí trhu a nákupnímu chování zákazníků. Praktická část je založena na sběru primárních dat, které jsou získány pomocí …víceAbstract:
This master thesis is concerned with factors influencing buying behaviour of customers of electronic devices in the context of the COVID-19 pandemic. The thesis is divided into two major parts: theoretical and practical. The first part is devoted to terms definition, formation of the electronic device market, the market macro-environment, and the buying behaviour of the customer. The practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Daniela Šálková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUPR, Denis. \textit{Vlivy působící na nákupní rozhodování zákazníků u elektronických zařízení v souvislosti s COVID-19}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/99ho0m/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v hotelnictví
Polina Vashchenko -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v gastronomii
Victoire Masnerova -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v hotelnictví
Michaela Jirásková -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v gastronomii
Anna Přibylová -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v hotelnictví
Jan Kalous -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Kristýna Holasová -
Vliv pandemie covid-19 na chování zákazníků - hudební akce v České republice
Que Anh Tran
Název
Vložil
Vloženo
Práva