Product placement a jeho uplatnění ve filmu Stranger things – Mariia Firsova
Mariia Firsova
Bachelor's thesis
Product placement a jeho uplatnění ve filmu Stranger things
Product placement in the Stranger Things.
Abstract:
V bakalářské práci se zabývám product placementem, jeho vývojem a celkovou problematikou umísťování produktu do audiovizuálních děl. Záhlavním cílem bakalářské práce bylo zhodnotit účinnost product placementu ve filmu Stranger Things. Ve své práci mimo jiné zjišťuji jaké jsou silné a slabé stránky umístěného produktu, jeho historický vývoj a uvádím faktory ovlivňující product placement. Na základě …moreAbstract:
The aim of this work is to investigate product placement as a marketing tool, its development throughout years and its general problems. The main focus of my research is to study the ways product placement influences consumers’ behaviour, highlight its strengths and weaknesses and show factors which determine the effectiveness of this marketing policy. In conclusion it is necessary to propose possible …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 2. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79451
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2020
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Jitka Volfová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79451
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Obsahový marketing jako součást marketingové komunikace společnosti Revolgy Business Solutions s.r.o.
Michal Bém -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace: případové studie Loro Oro.
Ekaterina Baranichenko