Bc. Klára Baboučková

Master's thesis

Integrovaná marketingová komunikace zoologických zahrad jako turistických cílů

Integrated Marketing Communication of Zoos as Tourist Attractions
Abstract:
Diplomová práce se zabývá nástroji integrované marketingové komunikace a poukazuje na důležitost jejich propojení s cílem zvýšit návštěvnost (zisk) v zoologických zahradách. V současné době, kdy je důležité budovat image značky, udržet si zákazníka a vytvořit s ním dlouhodobý vztah je IMK jedním z klíčových nástrojů k úspěchu. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí. První část analyzuje marketing …more
Abstract:
This thesis is focused on tools of integrated marketing communications and points to the importance of their links to increase traffic (gain) in zoos. At present, it is important to build brand image, retain customers and create a long-term relationship with him IMC is one of the key tools for success. This thesis is divided into two parts. The first part analyzes marketing services and tools IMC individual …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2013
  • Supervisor: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
  • Reader: Mgr. Miloslava Kykalová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní