Integrovaná marketingová komunikace zoologických zahrad jako turistických cílů – Bc. Klára Baboučková
Bc. Klára Baboučková
Master's thesis
Integrovaná marketingová komunikace zoologických zahrad jako turistických cílů
Integrated Marketing Communication of Zoos as Tourist Attractions
Abstract:
Diplomová práce se zabývá nástroji integrované marketingové komunikace a poukazuje na důležitost jejich propojení s cílem zvýšit návštěvnost (zisk) v zoologických zahradách. V současné době, kdy je důležité budovat image značky, udržet si zákazníka a vytvořit s ním dlouhodobý vztah je IMK jedním z klíčových nástrojů k úspěchu. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí. První část analyzuje marketing …moreAbstract:
This thesis is focused on tools of integrated marketing communications and points to the importance of their links to increase traffic (gain) in zoos. At present, it is important to build brand image, retain customers and create a long-term relationship with him IMC is one of the key tools for success. This thesis is divided into two parts. The first part analyzes marketing services and tools IMC individual …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/l06cs/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2013
- Supervisor: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
- Reader: Mgr. Miloslava Kykalová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BABOUČKOVÁ, Klára. \textit{Integrovaná marketingová komunikace zoologických zahrad jako turistických cílů}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2013. Available from: https://theses.cz/id/99yo10/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Sugandha Tikoo -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller -
Integrated marketing communication strategy of Xiaomi smartphone in Czech Republic
Yamin Zhao -
Use of integrated marketing communication tools to support sales and build a company brand for the sale of confectionery supplies
Ludmila Naušová -
Marketingová komunikace v cestovním ruchu: analýza vybraného příkladu
Safonkina Safonkina -
Marketingová komunikace v turistické oblasti Těšínské Slezsko
David Vícha