Strategické řízení podniků v oboru stavebnictví – Bc. Pavel Brýl
Bc. Pavel Brýl
Master's thesis
Strategické řízení podniků v oboru stavebnictví
Strategic management in building industry
Anotácia:
Předmětem diplomové práce Strategické řízení podniků v oboru stavebnictví je navrhnout vhodné strategie pomocí strategické analýzy. V první části je teoreticky popsáno strategické řízení a všechny jeho části s důrazem na strategickou analýzu. V další části je pak provedena strategická analýza podniku LÁTAL, s.r.o. Na závěr je provedena syntéza a navrženy vhodné strategie podniku.Abstract:
The subject of the diploma thesis “Strategic management in building industry” is to offer appropriate strategies based on strategic analysis. In the first part, strategic management and all of its parts with an emphasis on strategic analysis are described. In the next part, stategic analysis of the company LÁTAL s.r.o. is made. In conclusion, the synthesis is made and the appropriate strategies are …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/t6so1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2014
- Vedúci: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jiří Richter
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economy and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova -
LYFT company’s business expansion to Central Europe
Subhan Hashimov