Analýza systému obsluhy zákazníků ve vybrané společnosti – Duc Khang Le
Duc Khang Le
Bachelor's thesis
Analýza systému obsluhy zákazníků ve vybrané společnosti
Analysis of the customer service system in a selected company
Anotácia:
Tato práce se zabývá analýzou hromadné obsluhy ve vybrané společnosti. V teoretické části jsou prezentovány základní informace k sektoru pohostinství, definice rychlého občerstvení a specifikace v tomto sektoru. Dále jsou zde popsány přístupy k řešení problémů v systémech hromadné obsluhy, které obsahují analytické metody a simulace. Prvořadně jsou zde popsány teorie a vzorce analytických metod (např …viacAbstract:
This thesis is focused on analysis of queuing system in the selected company. The theoretical part have presented informations of sector Food and Beverages, definition fast-food and their specification in this sector. Then were described approach for solving problems in queuing system, which have had analytical methods and simulations. Firstly i had wrote theories and patterns of analytical methods …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Milan Houška, Ph.D.
- Oponent: Roman Kvasnička, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Proces obsluhy v systémoch hromadnej obsluhy
Radoslav Fekeč -
Systémy hromadné obsluhy
Marek Vlašín -
Analýza systému hromadné obsluhy ve vybraném podniku
Anna Váňová -
Optimalizace zařazování nových požadavků do systému hromadné obsluhy
Zbyněk Richtr -
Analýza systému hromadné obsluhy ve vybrané kavárně
Zuzana Horčicová -
Využití modelů hromadné obsluhy s prioritou
Michal Vild -
Analýza systému hromadné obsluhy ve společnosti Žluté lázně
Hana Říhová -
Analýza systému obsluhy zákazníků ve vybrané společnosti
Jakub Klouda
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
Mach, J.
2. 12. 2022
Mach, J.
2. 12. 2022