CRM pro prodejnu rybářských potřeb – Bc. Lucie Kahánková
Bc. Lucie Kahánková
Master's thesis
CRM pro prodejnu rybářských potřeb
CRM for fishing tackle shop
Anotácia:
Tato diplomová práce má za cíl navrhnout inovace pro řízení vztahů se zákazníky v rodinné firmě tak, aby byly vhodně řešeny změny v požadavcích zákazníků pro zlepšení jejich vzájemného vztahu. Konkrétně jde o malou firmu, která provozuje kamennou prodejnu a internetový obchod se zaměřením na rybářské potřeby. V souvislosti s Covid-19 byla kamenná prodejna uzavřena, ale prostřednictvím internetového …viacAbstract:
This diploma thesis aims to design innovations for customer relationship management in a family business so that changes in customer requirements to improve their relationship are appropriately addressed. Specifically, it is a small company that operates a stone shop and an online store focusing on fishing equipment. In connection with Covid-19, the stone shop was closed, but orders are accepted through …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/dq2mz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
- Vedúci: Mgr. Milena Janáková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / odbor:
Managerial Informatics / Managerial Informatics
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane