Bc. Johana Houbová

Master's thesis

Návrh optimalizace výběru nástrojů marketingové komunikace

Optimisation of the marketing communication tools selection
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na sestavení optimálních nástrojů marketingové komunikace pro nestátní neziskovou organizaci Občanská poradna Plzeň, o.p.s. V první kapitole jsou popsána základní specifika marketingové komunikace a nástrojů pro neziskový sektor, proveden průzkum současné situace v oblasti charity, neziskových společností a společensky odpovědných firem. V druhé kapitole jsou definovány …more
Abstract:
The thesis aims to combine optimum marketing communication tools for non-governmental non-profit organization Citizens Advise Bureau Pilsen, PBO. The first chapter describes the basic specifics of marketing communication tools for the non-profit sector and a survey of the current situation in the field of charity, non-profit organizations and socially responsible companies. The second chapter provides …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2015
  • Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní