Návrh optimalizace výběru nástrojů marketingové komunikace – Bc. Johana Houbová
Bc. Johana Houbová
Master's thesis
Návrh optimalizace výběru nástrojů marketingové komunikace
Optimisation of the marketing communication tools selection
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na sestavení optimálních nástrojů marketingové komunikace pro nestátní neziskovou organizaci Občanská poradna Plzeň, o.p.s. V první kapitole jsou popsána základní specifika marketingové komunikace a nástrojů pro neziskový sektor, proveden průzkum současné situace v oblasti charity, neziskových společností a společensky odpovědných firem. V druhé kapitole jsou definovány …moreAbstract:
The thesis aims to combine optimum marketing communication tools for non-governmental non-profit organization Citizens Advise Bureau Pilsen, PBO. The first chapter describes the basic specifics of marketing communication tools for the non-profit sector and a survey of the current situation in the field of charity, non-profit organizations and socially responsible companies. The second chapter provides …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/s1f62/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2015
- Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Social Media as a Public Relations and Communications Tool
Irina Pak -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Public Relations strategie ve společnosti Porsche Inter Auto CZ
Anna Gruberová -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová