Implementace metodiky řízení vztahů se zákazníky – Bc. Jan Pauček
Bc. Jan Pauček
Master's thesis
Implementace metodiky řízení vztahů se zákazníky
The Implementation methodology, customer relationship management
Abstract:
Tato diplomová práce se věnuje problematice Řízení vztahů se zákazníky v kontextu vývoje marketingové a integrované marketingové komunikace. Jasně rozděluje pojem Řízení vztahů se zákazníky jako proces a SW systém CRM jako nástroj pomáhající ve správné komunikaci se zákazníky. Druhá část pak hodnotí samotnou implementaci SW systému SAP CRM 7.0, za pomoci metodiky ASAP, v utilitní společnosti a diskutuje …moreAbstract:
This thesis is dedicated to Customer Relationship Management in the context of the development of marketing and integrated marketing communications. Clearly divides the concept of Customer Relationship Management as a process and CRM software system as a tool to assist in proper communication with customers. The second part evaluates the implementation of software system, SAP CRM 7.0, with the help …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/qgx42/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: Mgr. Miloslava Kykalová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky
Roza Ilinova -
Aplikace zjištěných PPO (Potřeby, Požadavky, Očekávání) v souvislosti s kritickými faktory vyplývajícími z analýzy prostředí. SWOT analýza jako nástroj identifikace současného a predikce budoucího postavení společnosti.
Martin Lenfeld -
Produkt jako zdroj konkurenční výhody a odlišení se. Úloha produktu a výzkum produktů společnosti ve vztahu ke zjištěným PPO (potřeby, požadavky, očekávání) zákazníků.
Martina Hlaváčková -
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky
Hanna Iliieva -
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
Dzianis Mishkavets -
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a jeho souvislost s řízením vztahů se zákazníky
Ladislav Hraník -
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky
Veronika Příplatová -
Význam průzkumu spokojenosti zákazníků pro identifikaci jejich potřeb, požadavků a očekávání
Miroslav Horna