Věra Procházková

Diplomová práce

Marketingová a strategická analýza společnosti PRESTIGE PRODUCTS ČR, s.r.o.

Marketing and Strategic Analysis of PRESTIGE PRODUCTS ČR, Ltd
Anotace:
Cílem práce je shrnout poznatky o společnosti Prestige Products ČR, s.r.o. a popsat prostřednictvím analýz (4P, SWOT, PEST, Porterův model pěti sil) prostředí, ve kterém působí za účelem zlepšení pozice na trhu. Přínosem práce je komplexní analýza společnosti Prestige Products ČR, s.r.o. z pohledu marketingového mixu a postavení společnosti na trhu, dále návrhy na posílení pozice společnosti na trhu …více
Abstract:
The thesis' aim is to summarize the knowledge about company Prestige Products CR, s.r.o. and described through analysis (4P, SWOT, PEST, Porter's five forces model) environment in which they operate in order to improve market position. Contribution of this thesis is a comprehensive analysis of company Prestige Products CR, s.r.o. from the perspective of the marketing mix and its market position …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 12. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 9. 2013
  • Vedoucí: Dagmar Skokanová
  • Oponent: Tereza Caletková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/39125