Využití nástroje Unica Campaign pro přímý marketing ve společnosti ČSOB – Martin Jenšík
Martin Jenšík
Bachelor's thesis
Využití nástroje Unica Campaign pro přímý marketing ve společnosti ČSOB
Utilization of Unica Campaign tool for direct marketing at ČSOB
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá přímou marketingovou komunikací ve společnosti ČSOB, a.s. s využitím nástroje pro přímý marketing Unica Campaign od společnosti IBM. Tímto marketingovým nástrojem se ještě žádná akademická práce nezabývala. Hlavním cílem této bakalářské práce je vytvořit úvod do této oblasti. Teoretická část seznamuje čtenáře se základními pojmy spojené s přímým marketingem, se společností …viacAbstract:
This bachelor thesis is focused on direct marketing communications at ČSOB company with using of the tool for direct marketing Unica Campaign by IBM company. This marketing tool has never been described in any academic thesis. The main objective of this thesis is to create an introduction to this area. The theoretical part introduces the readers to the basic terms associated with direct marketing, …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 2. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41853
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2014
- Vedúci: Lucie Šperková
- Oponent: Miloš Maryška
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41853
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Project of Marketing Campaign for Fitness Center Box-Fit Gym
Martina Vokáčová -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
The Modern Direct Marketing in Practice
Viktoria Antalová -
Direct marketing reaktivační kampaň společnosti XY
Stanislava Marková -
International Direct Marketing of the selected company
Laura Hošek -
Role Direct Marketingu v IMC podniku s návrhem konkrétní kampaně
Simona Ladislavová -
International Direct Marketing of the selected company
Florian Kehrer