Mgr. Jitka Mahdalová

Diplomová práce

Individuální preference při učení žáků standardních a vybraných alternativních škol

Preferred Learning Styles of Standard and Alternative Schools Pupils
Anotace:
Práce se zabývá problematikou učebních stylů žáků standardních škol a vybraných škol alternativních: konkrétně waldorfské a Montessori školy. Cílem práce je identifikovat a popsat rozdíly v učebních stylech žáků mezi jednotlivými typy škol, mezi pohlavími a mezi věkovými skupinami. Výzkumný soubor tvořil vyrovnaný vzorek 308 žáků druhého stupně základních škol z různých míst České republiky. Data byla …více
Abstract:
The thesis deals with learning styles of standard and alternative schools´ pupils, namely the Waldorf and Montessori schools. The aim was to find and describe the differences in learning styles of students of different types of schools, and also differences among genders and age groups. The research sample consisted of three balanced samples of 308 students of the second degree of elementary school …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 1. 2014
  • Vedoucí: PhDr. Zdenka Stránská, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta