Marketingová komunikace ve společnosti TOUS – Nadiya Yurkovska
Nadiya Yurkovska
Diplomová práce
Marketingová komunikace ve společnosti TOUS
Marketing communication in the TOUS company
Anotace:
Tato diplomová práce je věnovaná problematice marketingové komunikace společnosti TOUS. Cílem této diplomové práce je identifikovat jednotlivé aspekty marketingové komunikace ve vybrané společnosti a provést rozbor dosavadních komunikačních nástrojů včetně jejich nedostatků. Dále zanalyzovat potřebu marketingové komunikace s následnou zpětnou vazbou na společnost. Práce bude zaměřena na efektivní komunikace …víceAbstract:
This thesis deals with the problems of marketing communication in the company TOUS. The main goal of the thesis is the identification of the current situation and finding of new opportunities in the field of the company’s marketing communication on the market as well as its relationship to the public. The thesis aims at the sphere of effective communication and promotion strategy. The result of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ax6fz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2018
- Vedoucí: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková