Strategické řízení regionální značky - region Český ráj – Bc. Pavlína Charvátová
Bc. Pavlína Charvátová
Diplomová práce
Strategické řízení regionální značky - region Český ráj
Management of the regional brand - Český ráj region
Anotace:
Cílem diplomové práce je zjistit, zdali charakteristika značky Regionální produkt Český ráj odpovídá představám spotřebitelů, s čímž souvisí jejich povědomí o regionálních značkách.Součástí cíle práce jsou i cíle jednotlivých šetření, k nim se řadí: identifikace aktivit výrobců spojených s budováním pozice regionální značky, určení pozice zvolené regionální značky v daném mikroregionu a návrh strategie …víceAbstract:
The thesis aims to determine whether the characteristics of the mark Regional Product of the Czech Paradise is responsible consumers, which is related to their awareness of regional brands.Part of the work are the objectives of each survey, it includes: identification of the activities of producers associated with building a regional brand positions, determine the position of elected regional brand …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
The Use of Marketing Minimalism in Marketing Management Firm
Věra Strejčková -
Marketing a management nákupních center v České republice (případová studie vybraných center)
Adéla Zemánková -
Marketing management and marketing planning in a state - subsidized organization
Michaela Růžičková -
Management a marketing boxerských klubů Severomoravské oblasti
Nika Tótová -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Analýza marketingové komunikace společností zaměřených na sportovní marketing a management
Nikola Mráčková -
Strategické řízení regionální značky - region Polabí
Petra Konečná -
Strategické řízení regionální značky
Adéla Karmazínová
Název
Vložil
Vloženo
Práva