Bc. Irina Stasyuk
Diplomová práce
Principy a význam marketingu
Principles and importance of marketing
Anotace:
V poslední době se stále zvyšují investice jak velkých, tak i malých podniků na realizaci jejich marketingových plánů. Cílem diplomové práce je provést rozbor marketingové strategie, stanovených principů ve dvou zvolených podnicích a porovnat soulad realizovaných marketingových činností s hlavními strategickými cílí a záměry firem. Pro teoretickou část práce je využita metoda literární rešerše, která …víceAbstract:
Recently, the investments of both large and small businesses to implement their marketing plans have been increasing. The aim of the thesis is to analyze the marketing strategy, established principles in two selected companies and to compare the compliance of realized marketing activities with the main strategic objectives and intentions of companies. For the theoretical part of the thesis the method …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/cxlow/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2019
- Vedoucí: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr