Martina Hájková

Bachelor's thesis

Marketingový mix velkých divadelních scén

Marketing Mix of Big Theatre Scenes
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketing velkých divadelních scén, národních divadel. Cílem práce je zhodnocení marketingového mixu vybraných národních divadel ze zemí s podobným historickým zázemím a jejich následná komparace. Teoretická část představuje marketingový mix a jeho specifika pro divadelní sektor. Praktická část se zaměřuje na konkrétní marketingový mix českého Národního divadla …more
Abstract:
This bachelor thesis is focused on marketing of big theatre scenes, national theatres. The main goal of this thesis is evaluation of marketing mix of selected national theatres from countries with similar historical background and their subsequent comparison. The theoretical part will introduce marketing mix and specifics of theatre marketing. The practical part is focused on concrete marketing mix …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 6. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 6. 2011
  • Supervisor: Jitka Černá
  • Reader: Michal Janovský

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/28193