Ing. Jakub Dědeček

Diplomová práce

Návrh marketingové strategie pro malé a střední podnikání s využitím sociálních sítí

Proposal of marketing strategy for small and medium-sized businesses using social networks
Anotace:
Cílem diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii pro malé a střední podnikání s využitím sociálních sítí a její následné vyhodnocení. Teoretická část postupně popisuje problematiku marketingu v malém a středním podnikání, jejich rozdíly a význam marketingové strategie. Dále téma sociálních sítí s podrobnějším popisem těch, které budou použity v návrhu marketingové strategie a s důvody, že …více
Abstract:
The main goal of the work is to design a market strategy for small and medium enterprises with using of social networking and its evaluation. The theoretical part describes marketing problems in small and medium-sized business, their differences and the importance of marketing strategy. Furthermore, analyzing the topic of social networks with a more detailed description of those used in marketing strategy …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2014
Zveřejnit od: 6. 1. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 1. 2014
  • Vedoucí: doc. Ing. Klára Antlová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Dědeček, Jakub. Návrh marketingové strategie pro malé a střední podnikání s využitím sociálních sítí. Liberec, 2014. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.1.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 6. 1. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakulta
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN