Exportní a komunikační strategie značky VOÏVO – Kateřina Pauliová
Kateřina Pauliová
Master's thesis
Exportní a komunikační strategie značky VOÏVO
Export and communication strategy of the brand VOIVO
Abstract:
Práce se zaměřuje na zpracování a přípravě předběžných analýz a strategií společnosti na domácím a potenciálních zahraničních trzích. První kapitola je věnována základní charakteristice společnosti Interaccess, s.r.o. Druhá kapitola analyzuje současné marketingové prostředí společnosti a její značky VOIVO. Třetí kapitola analyzuje trh stínicí techniky v České republice. Čtvrtá kapitola je věnována …moreAbstract:
The work focuses on processing and preparation of preliminary analysis and company strategy Interaccess, potential domestic and foreign markets. The first chapter is devoted to the fundamental characteristics of Interaccess Ltd. The second chapter analyzes the current marketing environment of the company and its brand VOIVO. The third chapter analyzes the market of wooden shading systems in the Czech …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 1. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/68441
Thesis defence
- Date of defence: 7. 9. 2011
- Supervisor: Jaroslav Halík
- Reader: Dagmar Chmelíková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/68441
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Analýza marketingového prostředí vybraného hotelu
Anna Bobková -
Analýza produktů a marketingového prostředí firmy Natura Siberica na českém trhu
Štěpánka Peterková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Analýza marketingových prostředí vybrané firmy/značky
Michaela Pánková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková