Kateřina Pauliová

Master's thesis

Exportní a komunikační strategie značky VOÏVO

Export and communication strategy of the brand VOIVO
Abstract:
Práce se zaměřuje na zpracování a přípravě předběžných analýz a strategií společnosti na domácím a potenciálních zahraničních trzích. První kapitola je věnována základní charakteristice společnosti Interaccess, s.r.o. Druhá kapitola analyzuje současné marketingové prostředí společnosti a její značky VOIVO. Třetí kapitola analyzuje trh stínicí techniky v České republice. Čtvrtá kapitola je věnována …more
Abstract:
The work focuses on processing and preparation of preliminary analysis and company strategy Interaccess, potential domestic and foreign markets. The first chapter is devoted to the fundamental characteristics of Interaccess Ltd. The second chapter analyzes the current marketing environment of the company and its brand VOIVO. The third chapter analyzes the market of wooden shading systems in the Czech …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 1. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 9. 2011
  • Supervisor: Jaroslav Halík
  • Reader: Dagmar Chmelíková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/68441