Vliv politického a společenského kontextu na filantropii rodinných firem – Kateřina Musilová
Kateřina Musilová
Bakalářská práce
Vliv politického a společenského kontextu na filantropii rodinných firem
The Impact of the Political and Social Context on Family Business Philanthropy
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou vlivu politického a společenského kontextu na přístup k filantropii vybraných českých rodinných firem. Cílem práce je zjistit, jaké tyto faktory jsou, jak z dlouhodobého hlediska ovlivňují rozhodování rodinných firem v oblasti filantropie a co firmy v kontextu těchto faktorů vnímají jako dobrou praxi rodinných firem v přístupu k filantropii. K identifikaci a …víceAbstract:
This bachelor thesis analyses the influence of political and social context on the approach to philanthropy of selected Czech family businesses. The aim of the thesis is to find out what these factors are, how they influence family firms' decision-making in the field of philanthropy in the long run and what firms perceive as good practice of family firms in their approach to philanthropy in the context …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MUSILOVÁ, Kateřina. \textit{Vliv politického a společenského kontextu na filantropii rodinných firem}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/9t76rg/.
Jak správně citovat práci
Musilová, Kateřina. Vliv politického a společenského kontextu na filantropii rodinných firem. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem
Gabriela Antalová -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Společenská odpovědnost firem v odvětví automobilového průmyslu s důrazem na lidský kapitál
Caroline Mertlová -
Společenská odpovědnost firem v cestovním ruchu
Anton Sopkin -
Společenská odpovědnost firem – příklad společnosti ČSOB
Jakub Svoboda -
Společenská odpovědnost firem v bankovním sektoru a její využití v rámci HR marketingu
Anna Lidinská -
Vliv žen v managementu na společenskou odpovědnost firem: Aplikace na vybrané odvětví
Tomáš Pospíšil -
Společenská odpovědnost firem a její význam v současné společnosti
Renata Medřická