Marketingová analýza trhu luxusní profesionální péčí pro vlasy a vlasovou pokožku v Čechách a na Slovensku – Petra Bolfíková
Petra Bolfíková
Master's thesis
Marketingová analýza trhu luxusní profesionální péčí pro vlasy a vlasovou pokožku v Čechách a na Slovensku
Marketing analysis of market with luxury professional hair care in the Czech and Slovak Republic
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá strategií luxusní profesionální značky vlasové péče Kérastase Paris na českém a slovenském trhu. Zaměřuje se na analýzu jejího postavení a komunikační strategie na těchto trzích. Na základě provedeného vlastního výzkumu se potom pokouší navrhnout případná doporučení na zlepšení této strategie. Práci lze rozdělit do tří částí, kde první přináší teoretické podklady pro části …viacAbstract:
The master thesis deals with strategy of luxury professional hair care brand Kérastase Paris on the Czech and Slovak market. The focus of this thesis is on the brand's current position and its communication strategy on these markets. Based on own research, suggestions how to improve this strategy are then made. The work could be divided into three sections. The first one brings theoretical base for …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 10. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/21078
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2010
- Vedúci: Milan Postler
- Oponent: Gabriela Hebká
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BOLFÍKOVÁ, Petra. \textit{Marketingová analýza trhu luxusní profesionální péčí pro vlasy a~vlasovou pokožku v~Čechách a~na Slovensku}. Online. Diplomová práca. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/9ts6md/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/21078
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková