Marketing kulturních akcí ve městě Bílina – Blanka VLÁSKOVÁ
Blanka VLÁSKOVÁ
Bachelor's thesis
Marketing kulturních akcí ve městě Bílina
Marketing of cultural events in Bílina
Anotácia:
Práce se zabývala tím, jak podpořit na základě marketingových nástrojů nízkou návštěvnost digitálního kina v Bílině. Cílem bakalářské práce bylo zhodnocení marketingových nástrojů z důvodu nízké návštěvnosti vybrané oblasti kultury, kterou bylo digitální kino ve městě Bílina a návrhy pro kulturní centrum Bílina, které povedou ke zlepšení současné situace využitím marketingových nástrojů ve vybrané …viacAbstract:
The work dealt with a team on how to support the attendance of a digital cinema in Bílina based on marketing tools. The aim of the bachelor thesis was to evaluate marketing tools due to low attendance of a selected area of culture, which was digital cinema in Bílina and proposals for the cultural center Bílina, which will improve the current situation with marketing tools in selected areas of culture …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2021
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Michaela Jánská, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VLÁSKOVÁ, Blanka. \textit{Marketing kulturních akcí ve městě Bílina}. Online. Bakalárska práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/9vsqqt/.
Jak správně citovat práci
VLÁSKOVÁ, Blanka. Marketing kulturních akcí ve městě Bílina. Ústí nad Labem, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Marketingová situační analýza "Jihočeského Holandska"
Jakub Gregor