Ing. Martina Kolářová

Bakalářská práce

Způsoby komunikace se zákazníkem jako strategie PR ve vybrané firmě

Anotace:
Cílem práce je charakterizovat jednotlivé nástroje public relations jako způsob komunikace, na což se zaměřuje teoretická část vypracovaná pomocí odborné literatury. Součástí aplikační části je dotazníkové šetření, které se skládá ze dvou dotazníků, z nichž první má zodpovědět otázku spokojenosti zákazníků. Druhý dotazník ukazuje vnímání způsobů komunikace a nástrojů public relations spotřebitelem …více
Abstract:
The aim of this work is to characterize the individual tools of public relations as a way of communication. Theoretical part of this work was elaborated thanks to professional literature. The application is a part of the survey, which consists of two questionnaires. The first questionnaire has to answer the question of customer’s satisfaction. The second questionnaire research shows the perceptions …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Zdeněk Vybíral, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Hana Mušková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku