Způsoby komunikace se zákazníkem jako strategie PR ve vybrané firmě – Ing. Martina Kolářová
Ing. Martina Kolářová
Bakalářská práce
Způsoby komunikace se zákazníkem jako strategie PR ve vybrané firmě
Anotace:
Cílem práce je charakterizovat jednotlivé nástroje public relations jako způsob komunikace, na což se zaměřuje teoretická část vypracovaná pomocí odborné literatury. Součástí aplikační části je dotazníkové šetření, které se skládá ze dvou dotazníků, z nichž první má zodpovědět otázku spokojenosti zákazníků. Druhý dotazník ukazuje vnímání způsobů komunikace a nástrojů public relations spotřebitelem …víceAbstract:
The aim of this work is to characterize the individual tools of public relations as a way of communication. Theoretical part of this work was elaborated thanks to professional literature. The application is a part of the survey, which consists of two questionnaires. The first questionnaire has to answer the question of customer’s satisfaction. The second questionnaire research shows the perceptions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/ubnc8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2012
- Vedoucí: PhDr. Zdeněk Vybíral, Ph.D.
- Oponent: Ing. Hana Mušková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOLÁŘOVÁ, Martina. \textit{Způsoby komunikace se zákazníkem jako strategie PR ve vybrané firmě}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/9xx226/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Public relations vybrané neziskové organizace
Veronika Hašková -
Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti
Veronika Krajčová -
Nástroje Public Relations a jejich vliv na image firem v IT prostředí
Michaela Gavendová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Tomáš Rataj -
Etika v public relations
Adéla Vaverová -
Využívání public relations a dalších nástrojů v marketingové komunikaci firmy
Nhung Quachová -
Public relations státního podniku Povodí Vltavy
Veronika Volfová -
Public relations a politické strany
David Janda