Analýza konkrétní sociální kampaně a jejího vlivu na chování spotřebitelů – Jaroslava DOBŠÍČKOVÁ
Jaroslava DOBŠÍČKOVÁ
Bakalářská práce
Analýza konkrétní sociální kampaně a jejího vlivu na chování spotřebitelů
Analysis of specific social campaign and its impact on consumer behavior
Anotace:
Práce je zaměřena na analýzu sociální kampaně Celé Česko čte dětem, jejího vlivu na chování spotřebitelů a na návrhy zlepšujících opatření. První tři kapitoly práce se zaobírají teoretickými poznatky v oblasti CSR, sociálního marketingu a nástrojů reklamních kampaní. Čtvrtá kapitola se věnuje představení Celé Česko čte dětem o.p.s. a analýze komunikační strategie s důrazem na webovou prezentaci a televizní …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on analysis of social campaign Celé Česko čte dětem, its impact on consumer behavior and on suggestions of improving measures. The first three chapters summarize theoretical aspects of Corporate Social Responsibility, Social Marketing and media used in advertising. The fourth chapter is dedicated to introduction of Celé Česko čte dětem o.p.s. and analysis of communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor:
42117
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Kuldová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DOBŠÍČKOVÁ, Jaroslava. Analýza konkrétní sociální kampaně a jejího vlivu na chování spotřebitelů. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem
Gabriela Antalová -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Společenská odpovědnost firem v odvětví automobilového průmyslu s důrazem na lidský kapitál
Caroline Mertlová -
Společenská odpovědnost firem v cestovním ruchu
Anton Sopkin -
Společenská odpovědnost firem – příklad společnosti ČSOB
Jakub Svoboda -
Společenská odpovědnost firem v bankovním sektoru a její využití v rámci HR marketingu
Anna Lidinská -
Vliv žen v managementu na společenskou odpovědnost firem: Aplikace na vybrané odvětví
Tomáš Pospíšil -
Společenská odpovědnost firem a její význam v současné společnosti
Renata Medřická