Jaroslava DOBŠÍČKOVÁ

Bakalářská práce

Analýza konkrétní sociální kampaně a jejího vlivu na chování spotřebitelů

Analysis of specific social campaign and its impact on consumer behavior
Anotace:
Práce je zaměřena na analýzu sociální kampaně Celé Česko čte dětem, jejího vlivu na chování spotřebitelů a na návrhy zlepšujících opatření. První tři kapitoly práce se zaobírají teoretickými poznatky v oblasti CSR, sociálního marketingu a nástrojů reklamních kampaní. Čtvrtá kapitola se věnuje představení Celé Česko čte dětem o.p.s. a analýze komunikační strategie s důrazem na webovou prezentaci a televizní …více
Abstract:
This bachelor thesis is focused on analysis of social campaign Celé Česko čte dětem, its impact on consumer behavior and on suggestions of improving measures. The first three chapters summarize theoretical aspects of Corporate Social Responsibility, Social Marketing and media used in advertising. The fourth chapter is dedicated to introduction of Celé Česko čte dětem o.p.s. and analysis of communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor: 42117

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lucie Kuldová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

DOBŠÍČKOVÁ, Jaroslava. Analýza konkrétní sociální kampaně a jejího vlivu na chování spotřebitelů. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická