Jana KUBÁČOVÁ

Bachelor's thesis

Marketing a propagace koncertní instituce

Filharmonie Bohuslava Martinů Zlín

Marketing and Promotion of a Philharmonic Orchestra
Anotácia:
Tato bakalářská práce ?Marketing a propagace koncertní instituce? se zabývá funkcí marketingu s důrazem na komunikační kanály ve Filharmonii Bohuslava Martinů ve Zlíně. Cílem je dospět k vyhodnocení marketingu instituce. Zejména pak propagačních prostředků, které filharmonie využívá ke komunikaci se zákazníky a partnery z řad médií. Na základě tohoto vyhodnocení pak navrhnout možné nové prvky komunikace …viac
Abstract:
This bachelor thesis, entitled ?Marketing and promotion of a Philharmonic Orchestra?, deals with the function of marketing with the focus on communication channels in the Bohuslav Martinů Philharmonic Orchestra in Zlín. The goal of the work is to evaluate the marketing of the institution, namely the means of promotion that the philharmonic uses for communication with customers and with partners from …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor: 18695

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KUBÁČOVÁ, Jana. Marketing a propagace koncertní instituce. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / odbor:
Media and Communications Studies / Marketing Communications