Marketingová strategie pro inovovaný výrobek – Bc. Klimentiy Korolkov
Bc. Klimentiy Korolkov
Master's thesis
Marketingová strategie pro inovovaný výrobek
Marketing strategy for innovated product
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie při zavedení nového výrobku na zahraniční trh. V první části práce jsou teoreticky vymezené pojmy spojené s marketingem a marketingovou strategií. Ve druhé části diplomové práce je představena společnost XY, s.r.o. Dále praktická část obsahuje analýzu a segmentaci rakouského trhu, situační analýzu a následně i SWOT analýzu podniku. Zároveň …moreAbstract:
This thesis describes the design of a marketing strategy during new product introduction in the foreign market. In the first part are theoretical explained notions associated with marketing and marketing strategy. In the second part of the thesis is presented XY Ltd company. Further practical part contains an analysis and segmentation of the Austrian market, situational analysis and subsequently SWOT …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2017
Identifier:
https://is.sting.cz/th/l8h0h/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2017
- Supervisor: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Reader: Ing. Zhibek Rahmetulina, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie společnosti Pure metals, s. r. o při vstupu na B2B market
David Čemus -
Marketingová strategie společnosti Penny Market na českém trhu
Kateřina Šnejdarová -
Market Entry Strategy for Frutiko Entering the German Market
Eliška Popová -
Marketingové strategie firem LIDL ČR a Penny Market ČR na českém trhu
Martin Kubát -
"Market Entry Strategies The Case of Heper Lighting Entering the UK Market."
Doǧukan Aydin -
Market Entry Strategy for Countrylife into Russian Market
Tatiana Lifanova -
Marketingová strategie uvedení podniku poskytujícího poradenské služby sportovcům na trhu
Sharon Gruberová -
Marketingová strategie pro vstup na zahraniční trh s inovovaným výrobkem
Martin Staněk