Marketingová strategie pro inovovaný výrobek – Bc. Klimentiy Korolkov
Bc. Klimentiy Korolkov
Master's thesis
Marketingová strategie pro inovovaný výrobek
Marketing strategy for innovated product
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie při zavedení nového výrobku na zahraniční trh. V první části práce jsou teoreticky vymezené pojmy spojené s marketingem a marketingovou strategií. Ve druhé části diplomové práce je představena společnost XY, s.r.o. Dále praktická část obsahuje analýzu a segmentaci rakouského trhu, situační analýzu a následně i SWOT analýzu podniku. Zároveň …viacAbstract:
This thesis describes the design of a marketing strategy during new product introduction in the foreign market. In the first part are theoretical explained notions associated with marketing and marketing strategy. In the second part of the thesis is presented XY Ltd company. Further practical part contains an analysis and segmentation of the Austrian market, situational analysis and subsequently SWOT …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/l8h0h/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2017
- Vedúci: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Oponent: Ing. Zhibek Rahmetulina, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingSting academy
Master programme / odbor:
Economy and Management / Business Economy and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie společnosti Pure metals, s. r. o při vstupu na B2B market
David Čemus -
Marketingová strategie společnosti Penny Market na českém trhu
Kateřina Šnejdarová -
Market Entry Strategy for Frutiko Entering the German Market
Eliška Popová -
Marketingové strategie firem LIDL ČR a Penny Market ČR na českém trhu
Martin Kubát -
"Market Entry Strategies The Case of Heper Lighting Entering the UK Market."
Doǧukan Aydin -
Market Entry Strategy for Countrylife into Russian Market
Tatiana Lifanova -
Marketingová strategie uvedení podniku poskytujícího poradenské služby sportovcům na trhu
Sharon Gruberová -
Marketingová strategie pro vstup na zahraniční trh s inovovaným výrobkem
Martin Staněk