Porovnání aditivních látek coly a kofoly z hlediska platné legislativy – Martin Homola
Martin Homola
Bakalářská práce
Porovnání aditivních látek coly a kofoly z hlediska platné legislativy
Comparison of Coca-Cola and Kofola in term of additional substances
Anotace:
HOMOLA, Martin. Porovnání Coca-Coly a Kofoly z hlediska aditiv. Praha: VŠE, Fakulta podnikohospodářská, Katedra managementu, 2009. 42 s. Cílem této práce je charakteristika aditiv, posouzení vlivu Coca-Coly a Kofoly na lidský organizmus, zjištění oblíbenosti těchto nápojů u běžné populace a poukázání na zdravotní rizika vyplývající z jejich časté konzumace.Abstract:
HOMOLA, Martin. Comparison of Coca-Cola and Kofola in term of additional substances. Praha: The university of economics, The faculty of business administration, The department of management, 2009. 42 s. The aim of this task is a characterization of additional substances, an examination of the influence of Coca-Cola and Kofola on human's health, a discovery of these beverages popularity and a reference …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 2. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/13776
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2009
- Vedoucí: Helena Kořánová
- Oponent: Marie Hůlová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/13776
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Lingvistická analýza lexika z tematické oblasti „(ne)zdravý životní styl a životospráva“ v současné ruštině
Monika Stará -
Zdravý životní styl v rodinách s dětmi předškolního věku
Adéla Palatová -
Zdravý životní styl jako marketingový trend
Kristýna Vondrovská -
Zdravý životní styl jako nový trend marketingu
Tereza Křížková -
Zdravý životní styl jako marketingový trend
Omarova Omarova -
Dospívající a zdravý životní styl
Terezie Korduliaková -
Působení sociálních sítí na zdravý životní styl žáků 2. stupně vybrané ZŠ
Kateřina Uhrinová -
Zdravý životní styl a žáci se sluchovým postižením na střední škole
Petra Gluchová