Bc. Kateřina Hofmanová

Master's thesis

Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie

Loyalty program as a key part of a marketing strategy
Abstract:
Cílem diplomové práce je zhodnocení věrnostního programu Lidl Plus od společnosti Lidl a zjištění jeho silných a slabých stránek a následné navržení zlepšení věrnostního programu. Pro dosažení tohoto cíle byl proveden kvantitativní výzkum prostřednictvím dotazníkového šetření na jedné z prodejen Lidl, kterého se zúčastnilo 150 respondentů. Data získána z dotazníkového šetření byla následně vyhodnocena …more
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to evaluate the loyalty program Lidl Plus from the company Lidl and to identify its strengths and weaknesses and then propose improvements to the loyalty program. To achieve this goal, a quantitative survey was conducted through a questionnaire survey at one of the Lidl stores, which was attended by 150 respondents. The data obtained from the questionnaire survey were …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 3. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2021
  • Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Reader: Ing. Miloslav Šašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní