Bc. Kateřina Hofmanová

Diplomová práce

Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie

Loyalty program as a key part of a marketing strategy
Anotace:
Cílem diplomové práce je zhodnocení věrnostního programu Lidl Plus od společnosti Lidl a zjištění jeho silných a slabých stránek a následné navržení zlepšení věrnostního programu. Pro dosažení tohoto cíle byl proveden kvantitativní výzkum prostřednictvím dotazníkového šetření na jedné z prodejen Lidl, kterého se zúčastnilo 150 respondentů. Data získána z dotazníkového šetření byla následně vyhodnocena …více
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to evaluate the loyalty program Lidl Plus from the company Lidl and to identify its strengths and weaknesses and then propose improvements to the loyalty program. To achieve this goal, a quantitative survey was conducted through a questionnaire survey at one of the Lidl stores, which was attended by 150 respondents. The data obtained from the questionnaire survey were …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
  • Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: Ing. Miloslav Šašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní