Řízení vztahů se zákazníky v oblasti fitness služeb – Bc. Jaroslav Kantorek
Bc. Jaroslav Kantorek
Master's thesis
Řízení vztahů se zákazníky v oblasti fitness služeb
Customer relationship management in the field of fitness services
Abstract:
Práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky v oblasti fitness služeb. V přehledu literatury jsou definované principy fungování CRM a aspekty síly vztahu podniku se zákazníkem. Za účelem prozkoumání dané problematiky byly provedeny hloubkové rozhovory s reprezentativními podniky a kvantitativní šetření směřované na uživatele fitness služeb. Výsledky kvantitativního a kvalitativního šetření poskytly …moreAbstract:
The thesis deals with customer relationship management in the field of fitness services. The principles of CRM and aspects of the strength of the customer relationship are defined in the literature review. In order to deepen the issue, in-depth interviews were conducted with representative companies and a quantitative survey aimed at users of fitness services. The results of the quantitative and qualitative …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Trade Management and Economics
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane