Bc. Jaroslav Kantorek

Master's thesis

Řízení vztahů se zákazníky v oblasti fitness služeb

Customer relationship management in the field of fitness services
Abstract:
Práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky v oblasti fitness služeb. V přehledu literatury jsou definované principy fungování CRM a aspekty síly vztahu podniku se zákazníkem. Za účelem prozkoumání dané problematiky byly provedeny hloubkové rozhovory s reprezentativními podniky a kvantitativní šetření směřované na uživatele fitness služeb. Výsledky kvantitativního a kvalitativního šetření poskytly …more
Abstract:
The thesis deals with customer relationship management in the field of fitness services. The principles of CRM and aspects of the strength of the customer relationship are defined in the literature review. In order to deepen the issue, in-depth interviews were conducted with representative companies and a quantitative survey aimed at users of fitness services. The results of the quantitative and qualitative …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta