Translation and Analysis of the Direct Speech of Students and Teachers in J.K. Rowling's Harry Potter and the Philosopher's Stone. – Mgr. Tereza Holičová
Mgr. Tereza Holičová
Bakalářská práce
Translation and Analysis of the Direct Speech of Students and Teachers in J.K. Rowling's Harry Potter and the Philosopher's Stone.
Translation and Analysis of the Direct Speech of Students and Teachers in J.K. Rowling's Harry Potter and the Philosopher's Stone.
Anotace:
Bakalářská práce Překlad a analýza přímé řeči studentů a učitelů v knize Harry Potter a Kámen mudrců autorky J.K. Rowlingové je zaměřena na překlad a analýzu dvou kapitol z knížky Harry Potter a Kámen mudrců od J.K. Rowlingové . Analýza překladu se zabývá stylistikou zvoleného textu: přímých řečí žáků a učitelů v Lučivalu. Zejména se analýza zabývá úrovní lexikologickou (slovní spojení a idiomy) a …víceAbstract:
The bachelor thesis Translation and Analysis of the Direct Speech of Students and Teachers in J.K. Rowling's Harry Potter and the Philosopher's Stone focuses on the translation and analysis of two chapters from the J.K. Rowling’s book Harry Potter and the Philosopher's Stone. The analysis is concerned with the lexicological level of the text such as collocations and idioms and level of pragmatics of …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jaklv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
- Vedoucí: Mgr. Martin Němec, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Tamara Váňová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOLIČOVÁ, Tereza. \textit{Translation and Analysis of the Direct Speech of Students and Teachers in J.K. Rowling's Harry Potter and the Philosopher's Stone.}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/a4ob6z/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství francouzského jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka
Ivana Hovořáková -
Analýza přístupů pedagogů k výuce anglického jazyka na druhém stupni základní školy a vliv zvolených přístupů na žáky
Anna Hošpesová -
Výuka výslovnosti anglického jazyka na druhém stupni základních škol
Kateřina Jezdinská -
Dramatický workshop ve výuce anglického jazyka
Natálie Janíčková -
Zpětná vazba ve výuce anglického jazyka na druhém stupni základní školy
Tereza Ondráčková -
Výuka anglického jazyka na druhém stupni ZŠ formou vybraných skupinových vyučovacích metod
Cristina Blessano -
Aspekty znalosti slovní zásoby v učebnicích anglického jazyka na 2. stupni základní školy
Michaela Trnová -
Vliv angličtiny - prvního cizího jazyka na vyučování/učení se francouzštiny - druhého cizího jazyka
Kristýna PETŘÍČKOVÁ