Zvyšování tržeb pomocí PPC a Social Media reklam – Timur Vagabov
Timur Vagabov
Bachelor's thesis
Zvyšování tržeb pomocí PPC a Social Media reklam
Increasing sales with PPC and Social Media advertising
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou zvyšování tržeb pomocí PPC a Social Media reklam pro školicí a testovací centrum společnosti XY. V bakalářské práci je popsáno založení a vytvoření reklamních PPC účtů Google Ads a Seznam Sklik, vytvoření kampaní v PPC účtech a vytvoření reklam na sociálních sítích Facebook a LinkedIn. Dále je v práci popsáno SEO webových stránek včetně nasazení meta tagů …moreAbstract:
The bachelor's thesis deals with the issue of increasing sales using PPC and Social Media advertising for the training and testing center of the company XY. In his bachelor's thesis, the author described the establishment and creation of Google Ads and Seznam Sklik advertising PPC accounts. Creation of campaigns in PPC accounts and creation of advertisements on social networks Facebook and LinkedIn …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Ing. František Zjevík, MSc. DiS.
- Reader: Adam Polášek, Ing.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Nemám Facebook a světe div se, žiju aneb život studentů středních škol bez sociální sítě Facebook
Barbora Vymazalová -
Ekonomický model sociální sítě Facebook
Khrystyna Kushnir -
Manipulace uživatelů za pomoci algoritmů online sociální sítě Facebook
Simona Sedláčková -
Vzestup a úpadek sociální sítě Facebook a jeho využití v marketingu
Jan Šplíchal -
Etické aspekty sociální sítě Facebook
Veronika Sodomová -
Recepce informací na online sociální síti Facebook
Michaela Galuszková -
Facebook jako neoficiální kratochvíle dětí: kvalitativní výzkum dětských uživatelů a uživatelek sociální sítě Facebook
Alena HESOVÁ -
Vliv struktury a intenzity aktivity na sociální síti Facebook na sociální vztahy mladých dospělých
Michal Šmilauer