Zvyšování tržeb pomocí PPC a Social Media reklam – Timur Vagabov
Timur Vagabov
Bakalářská práce
Zvyšování tržeb pomocí PPC a Social Media reklam
Increasing sales with PPC and Social Media advertising
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou zvyšování tržeb pomocí PPC a Social Media reklam pro školicí a testovací centrum společnosti XY. V bakalářské práci je popsáno založení a vytvoření reklamních PPC účtů Google Ads a Seznam Sklik, vytvoření kampaní v PPC účtech a vytvoření reklam na sociálních sítích Facebook a LinkedIn. Dále je v práci popsáno SEO webových stránek včetně nasazení meta tagů …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the issue of increasing sales using PPC and Social Media advertising for the training and testing center of the company XY. In his bachelor's thesis, the author described the establishment and creation of Google Ads and Seznam Sklik advertising PPC accounts. Creation of campaigns in PPC accounts and creation of advertisements on social networks Facebook and LinkedIn …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. František Zjevík, MSc. DiS.
- Oponent: Adam Polášek, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Nemám Facebook a světe div se, žiju aneb život studentů středních škol bez sociální sítě Facebook
Barbora Vymazalová -
Ekonomický model sociální sítě Facebook
Khrystyna Kushnir -
Manipulace uživatelů za pomoci algoritmů online sociální sítě Facebook
Simona Sedláčková -
Vzestup a úpadek sociální sítě Facebook a jeho využití v marketingu
Jan Šplíchal -
Etické aspekty sociální sítě Facebook
Veronika Sodomová -
Recepce informací na online sociální síti Facebook
Michaela Galuszková -
Facebook jako neoficiální kratochvíle dětí: kvalitativní výzkum dětských uživatelů a uživatelek sociální sítě Facebook
Alena HESOVÁ -
Vliv struktury a intenzity aktivity na sociální síti Facebook na sociální vztahy mladých dospělých
Michal Šmilauer