Uvedení značky Poutnik na český trh pomocí moderních marketingových přístupů – Kateřina Kamlerová
Kateřina Kamlerová
Bachelor's thesis
Uvedení značky Poutnik na český trh pomocí moderních marketingových přístupů
Introducing the brand Poutnik to the Czech market utilizing modern marketing approaches
Anotácia:
Bakalářská práce pojednává o nové značce firmy Tilak, a.s. nesoucí název Poutnik. Hlavním tématem je snaha o úspěšné zavedení nové značky na český trh pomocí moderních marketingových prostředků. První část práce se věnuje definicím marketingu v módním a sportovním odvětví a jeho významu pro tvorbu silné značky. V druhé části je blíže popsán jak vznik společnosti Tilak, a.s. a předmět jejího podnikání …viacAbstract:
Bachelor thesis deals with new brand of Tilak, a.s. called Poutnik. The main theme is the effort to successfully introduce a new brand to the Czech market, using modern marketing means. The first part deals with the definitions of marketing in the fashion and sports sector and its importance for creating a strong brand. In the second part, the formation of Tilak, a.s. and the subject of its business …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
- Oponent: Zdeněk Sedláček, Mgr.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management with focus on psychology
Práce na příbuzné téma
-
Specifika integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech: Fashion Marketing
Klára Haunerová -
Fashion marketing na internetu
Michaela Havlová -
Upcycling – spotřebitelský módní trend v propagaci fashion
Miriam Habibi -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Propagace značky Rudolf Jelínek pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
Ondřej Vrána -
The Brand Ambassadors of Cosmetics Brands and Their Relevance for Generation Z on The Example of the Czech Republic
Andrea Wimberská -
Komplexní propagace produktů a značky ve firmě Baťa
Martin Vaněček -
Social Media as a Marketing Tool for Online Store Promotion: ABCstore brand case
Adelya Bilgin