Bc. Johana ZELINSKÁ

Bachelor's thesis

Marketing a propagace Divadla Petra Bezruče

Marketing and promotion of Petr Bezruč Theatre
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu a propagace divadla. Nejprve se věnuji teoretickým poznatkům dané problematiky {--} divadlu a následně jeho mar-ketingovému a komunikačnímu mixu. Dále popisuji základní charakteristiku vybra-ného divadla (Divadlo Petra Bezruče). Na základě získaných informací je definován marketingový a komunikační mix organizace. V souladu s výsledky provedeného …more
Abstract:
The thesis deals with problems of the marketing and promotion of a theatre. First I determine theoretical knowledge of the problem area {--} theater and subsequently the theatre´s marketing and communications mix. Then I describe basic characteristics of the selected theatre (Petr Bezruč Theatre). Based on the obtained information is defined marketing and communication mix of the organization. In accordance …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2010
Identifier: 13649

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 5. 2010

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ZELINSKÁ, Johana. Marketing a propagace Divadla Petra Bezruče. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe