Marketing a propagace Divadla Petra Bezruče – Bc. Johana ZELINSKÁ
Bc. Johana ZELINSKÁ
Bachelor's thesis
Marketing a propagace Divadla Petra Bezruče
Marketing and promotion of Petr Bezruč Theatre
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu a propagace divadla. Nejprve se věnuji teoretickým poznatkům dané problematiky {--} divadlu a následně jeho mar-ketingovému a komunikačnímu mixu. Dále popisuji základní charakteristiku vybra-ného divadla (Divadlo Petra Bezruče). Na základě získaných informací je definován marketingový a komunikační mix organizace. V souladu s výsledky provedeného …moreAbstract:
The thesis deals with problems of the marketing and promotion of a theatre. First I determine theoretical knowledge of the problem area {--} theater and subsequently the theatre´s marketing and communications mix. Then I describe basic characteristics of the selected theatre (Petr Bezruč Theatre). Based on the obtained information is defined marketing and communication mix of the organization. In accordance …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2010
Identifier:
13649
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2010
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ZELINSKÁ, Johana. Marketing a propagace Divadla Petra Bezruče. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková