Bc. Ing. Zdeněk Brokl

Master's thesis

Direct marketing jako nástroj one-to-one komunikace

Direct Marketing as a Tool of the One-to-one Communicaton
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou direct marketingu v oblasti výstavnictví a využíváním one-to-one komunikace v B2B prostředí. V teoretické části se autor zaměřuje na komunikační strategii, hodnotový management a integrovaný one-to-one marketing. V praktické části jsou pak analyzovány jednotlivé formy komunikace mezi zástupci společnosti Ostravské výstavy, a.s. a potenciálními klienty, jejichž …more
Abstract:
This thesis deals with direct marketing in the field of exhibitions and the use of one-to-one communication in the B2B environment. In the theoretical part, the author focuses on the communication strategy, value management, and integrated one-to-one marketing. The practical part focuses on the individual forms of communication between the representatives of exhibitions Ostrava, Inc. and their potential …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013
Accessible from:: 19. 4. 2013

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Brokl, Zdeněk. Direct marketing jako nástroj one-to-one komunikace. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe