Direct marketing jako nástroj one-to-one komunikace – Bc. Ing. Zdeněk Brokl
Bc. Ing. Zdeněk Brokl
Master's thesis
Direct marketing jako nástroj one-to-one komunikace
Direct Marketing as a Tool of the One-to-one Communicaton
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou direct marketingu v oblasti výstavnictví a využíváním one-to-one komunikace v B2B prostředí. V teoretické části se autor zaměřuje na komunikační strategii, hodnotový management a integrovaný one-to-one marketing. V praktické části jsou pak analyzovány jednotlivé formy komunikace mezi zástupci společnosti Ostravské výstavy, a.s. a potenciálními klienty, jejichž …moreAbstract:
This thesis deals with direct marketing in the field of exhibitions and the use of one-to-one communication in the B2B environment. In the theoretical part, the author focuses on the communication strategy, value management, and integrated one-to-one marketing. The practical part focuses on the individual forms of communication between the representatives of exhibitions Ostrava, Inc. and their potential …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013
Accessible from:: 19. 4. 2013
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Brokl, Zdeněk. Direct marketing jako nástroj one-to-one komunikace. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Utváření hodnotových orientací a životního stylu jedinců pod vlivem marketingové komunikace
Daniel Havlíček -
Sociologie marketingové komunikace a proměny hodnotových orientací
Jan Bors -
Vliv marketingové komunikace na strukturu životních stylů v současné české společnosti
Martin Kejř -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
The Modern Direct Marketing in Practice
Viktoria Antalová -
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
Direct Marketing of the selected company
Islam Melordoyev -
International Direct Marketing of the selected company
Laura Hošek