Strategická analýza STUDENT AGENCY k. s. – Josef Hofman
Josef Hofman
Bakalářská práce
Strategická analýza STUDENT AGENCY k. s.
Strategic analysis of the STUDENT AGENCY k.s. company
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je provést strategickou analýzu podniku STUDENT AGENCY k.s. Práce si klade za úkol vyhodnotit nejdůležitější faktory v okolí podniku, které ho ovlivňují, zjistit jeho strategické přednosti a nedostatky a vyvodit z nich doporučená opatření do budoucna. Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část, v části …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to perform a strategic analysis of STUDENT AGENCY k.s. The thesis sets to evaluate the most important factors in the company’s environment that are influencing it, and also to find the company’s strategic advantages and disadvantages, and to infer a recommended stratégy based on these findings. The thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 2. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77355
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 1. 2020
- Vedoucí: Jiří Dvořáček
- Oponent: Josef Krause
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77355
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Establishing a start-up - Dang's Pyjamas
Hien Dang Thi Thu -
Strategická analýza podniku, Racio, s.r.o. Břeclav
Jan Darmovzal -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě BANNER s.r.o.
Michaela Chmelová -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Analýza konkurenční pozice firmy ASTON CZ, s.r.o.
Martin Perníkář -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout