Role učebnic v hodinách občanské výchovy – Bc. Gabriela BENDOVÁ
Bc. Gabriela BENDOVÁ
Diplomová práce
Role učebnic v hodinách občanské výchovy
The Role of Textbooks in Lessons of Civics
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje tématu role učebnic ve výuce občanské výchovy. Cílem práce je zmapovat nabídku učebnic občanské výchovy na současném trhu, zjištění jaké učebnice jsou v příslušných hodinách využívány učiteli a jejich studenty a hlavně jakým způsobem učitelé a studenti v hodinách s učebnicemi pracují a jak jsou používané učebnice hodnoceny.Abstract:
The diploma thesis deals with the topic the role of textbooks in lessons of Civics. The main aim of the thesis is to find information about the current supply of the textbooks on the stock, to find out which textbooks of civics are used by teachers and pupils, to describe the way of usage of the textbook in lessons of civics and to show evaluation and opinions of these textbooks.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Zveřejnit od: 18. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 5. 2013
- Vedoucí: Doc. Mgr. Antonín Staněk, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BENDOVÁ, Gabriela. Role učebnic v hodinách občanské výchovy. Olomouc, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka pro 2. stupeň základních škol a učitelství základů společenských věd a občanské výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Rámcový vzdělávací program a jeho naplnění v běžné a rozšířené hudební výchově
Barbora NERMUŤOVÁ -
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Tereza FEBROVÁ -
Rámcový vzdělávací program pro obor vzdělání praktická škola jednoletá z pohledu učitelů a žáků
Marie Brabcová -
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
Školní vzdělávací program pro školní družiny jako efektivní nástroj pro vychovatele ŠD
Robert Jakim
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses a6v1dw a6v1dw/2
19. 4. 2013